Regulamin Sklepu Internetowego zsoli.pl

§1 Postanowienia ogólne

Sklep internetowy zsoli.pl, dostępny pod adresem https://zsoli.pl, prowadzony jest przez firmę HuPi Sp. z o.o., z siedzibą w Bydgoszczy, adres: ul. Stefana Okrzei 4/38, 85-317 Bydgoszcz wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000858683 REGON: 386974094, NIP: 9671439101
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego zsoli.pl, składania zamówień na produkty dostępne w sklepie, dostarczania zamówionych produktów Klientowi, uiszczania przez Klienta ceny sprzedaży produktów, uprawnienia Klienta do anulowania zamówienia i odstąpienia od umowy, a także zasady składania i rozpatrywania reklamacji.

§2 Definicje

§3 Zasady korzystania ze sklepu internetowego

Warunkiem korzystania ze sklepu internetowego jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem i jego akceptacja.

Klient zobowiązany jest do korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z obowiązującym prawem, zasadami współżycia społecznego oraz postanowieniami niniejszego regulaminu.
Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny Klienta, minimalnych wymagań technicznych w postaci:

a) posiadania komputera lub urządzenia mobilnego z dostępem do Internetu i dostępem do poczty elektronicznej
b) korzystania z przeglądarki internetowej Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej, Firefox w wersji 28.0 lub nowszej, Opera w wersji 12.17 lub nowszej, Chrome w wersji 32 lub nowszej, Safari w wersji lub nowszej, włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
Klient zobowiązany jest w szczególności do:
a) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, w szczególności treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
b korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności nieużywanie oprogramowania lub urządzeń, niepodejmowanie działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (tak zwany spam),
c) korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy,
d) korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet w tym w zgodzie z dobrymi obyczajami,
e) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego.

Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.

Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.

§4 Składanie zamówień

Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu Internetowego, w szczególności ich opis, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

Wszystkie Towary dostępne w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

Klient może składać zamówienia poprzez formularz dostępny na stronie sklepu internetowego, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia drogą elektroniczną.

§5 Ceny i metody płatności

Ceny Towarów podawane są w złotych polskich, są cenami brutto i zawierają podatek VAT w odpowiedniej stawce.
Dostępne metody płatności to: przelew bankowy, płatność przy odbiorze, płatność online za pośrednictwem systemów płatności elektronicznej.
Realizacja Zamówienia zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie bez zbędnej zwłoki jednak nie wcześniej niż po wpłynięciu płatności na rachunek bankowy Sprzedawcy i po skompletowaniu Zamówienia.

§6 Dostawa

Dostawa towarów odbywa się na terytorium Polski.
Koszty dostawy ponosi Klient i nie są one wliczone w cenę zakupionego Towaru jeżeli nie wynika to wprost z oświadczenia Sprzedawcy. Koszty dostawy są ustalane indywidualnie w zależności od miejsca dostawy i wielkości zamówienia.
Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionych Towarów:
Wysyłka za pośrednictwem firmy kurierskiej;
Odbiór własny w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy HuPi Sp. z o.o., ul. Kazimierza Wielkiego 12, 62-436 Orchowo
Termin dostawy wynosi od 2 do 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia.
Jeżeli dla Towarów objętych łącznym Zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla całego Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.

§7 Prawo odstąpienia od umowy

Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w art. 7aa ustawy o prawach konsumenta (dalej „Przedsiębiorca Uprzywilejowany”) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.
W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa Sprzedawcy lub na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą. W związku z tym to, co strony świadczyły sobie wzajemnie, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres: HuPi Sp. z o.o., ul. Kazimierza Wielkiego 12, 62-436 Orchowo
Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.
Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Konsument ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się ponieść ten koszt.

§8 Reklamacje

W przypadku stwierdzenia wad towaru, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
Reklamacje należy składać drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@zsoli.pl lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy.
Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres: HuPi Sp. z o.o., ul. Kazimierza Wielkiego 12, 62-436 Orchowo.
W przypadku zaistnienia braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania.

§9 Sposoby rozstrzygania sporów

Klient będący Konsumentem posiada możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz do uzyskania bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów; złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§10 Ochrona danych osobowych

Administratorem danych osobowych Klientów jest HuPi Sp. z o.o.
Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z przepisami RODO oraz polityką prywatności dostępną na stronie sklepu.

§11 Postanowienia końcowe

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. O wszelkich zmianach Klient zostanie poinformowany na stronie internetowej sklepu.
Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Sklepu Internetowego, a także do formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z postanowieniami niniejszego Regulaminu.